WEKO3
インデックスリンク
アイテム
Poetic Inquiry: Language learning Experiences
https://miyazaki-mu.repo.nii.ac.jp/records/1267
https://miyazaki-mu.repo.nii.ac.jp/records/1267f5353612-1e60-4103-a1e8-7e37d06084a9
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
---|---|---|
![]() |
Item type | [ELS]紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1) | |||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
公開日 | 2020-04-24 | |||||||||||||
タイトル | ||||||||||||||
タイトル | Poetic Inquiry: Language learning Experiences | |||||||||||||
言語 | en | |||||||||||||
言語 | ||||||||||||||
言語 | eng | |||||||||||||
キーワード | ||||||||||||||
言語 | en | |||||||||||||
主題Scheme | Other | |||||||||||||
主題 | Language learning | |||||||||||||
キーワード | ||||||||||||||
言語 | en | |||||||||||||
主題Scheme | Other | |||||||||||||
主題 | Poem | |||||||||||||
キーワード | ||||||||||||||
言語 | en | |||||||||||||
主題Scheme | Other | |||||||||||||
主題 | Poetic Inquiry | |||||||||||||
キーワード | ||||||||||||||
言語 | en | |||||||||||||
主題Scheme | Other | |||||||||||||
主題 | Experiences | |||||||||||||
資源タイプ | ||||||||||||||
資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||||||||||
資源タイプ | departmental bulletin paper | |||||||||||||
雑誌書誌ID | ||||||||||||||
収録物識別子タイプ | NCID | |||||||||||||
収録物識別子 | AN10457429 | |||||||||||||
ページ属性 | ||||||||||||||
内容記述タイプ | Other | |||||||||||||
内容記述 | P | |||||||||||||
著者 |
李, 世恩
× 李, 世恩
|
|||||||||||||
記事種別(日) | ||||||||||||||
内容記述タイプ | Other | |||||||||||||
内容記述 | 研究ノート | |||||||||||||
言語 | ja | |||||||||||||
記事種別(日) | ||||||||||||||
内容記述タイプ | Other | |||||||||||||
内容記述 | Research Note | |||||||||||||
言語 | en | |||||||||||||
抄録(日) | ||||||||||||||
内容記述タイプ | Abstract | |||||||||||||
内容記述 | Understanding language learning is more complex than other subject learning.It heavily involved in one’s life experiences. This research investigates poems that a language learner wrote to explore the language learning process. Using poetic inquiry lead to look deeply inside of one’s language learning experiences. Ten poems are analyzed qualitatively. The poems showed negative aspects of language learning, however, they also reflected positive aspects through various lessons that the participants went through. The participant described the experiences rather telling opinions about language learning. Listening one’s voice is important; however, it may not be reliable as much as investigating the real experiences through poems. This study argues that to understand one’s experience of language learning, poetic inquiry is a great tool to look deeply inside. | |||||||||||||
言語 | en | |||||||||||||
書誌情報 |
ja : 宮崎公立大学人文学部紀要 en : Bulletin of Miyazaki Municipal University Faculty of Humanities 巻 26, 号 1, p. 261-278, 発行日 2019-03-08 |
|||||||||||||
表示順 | ||||||||||||||
内容記述タイプ | Other | |||||||||||||
内容記述 | 19 | |||||||||||||
ISSN | ||||||||||||||
収録物識別子タイプ | ISSN | |||||||||||||
収録物識別子 | 13403613 |