ログイン
言語:

WEKO3

  • トップ
  • ランキング
To
lat lon distance
To

Field does not validate



インデックスリンク

インデックスツリー

メールアドレスを入力してください。

WEKO

One fine body…

WEKO

One fine body…

アイテム

  1. 宮崎公立大学人文学部紀要
  2. 27巻1号

Second/foreign Language Literacy in Content integrated Instructions across Contexts

https://miyazaki-mu.repo.nii.ac.jp/records/1303
https://miyazaki-mu.repo.nii.ac.jp/records/1303
c6d00b23-8bb5-4132-95d6-48ab4c01c5ea
名前 / ファイル ライセンス アクション
27(1)_015_Lee.pdf 27(1)_015_Lee.pdf (215.8 kB)
license.icon
Item type [ELS]紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1)
公開日 2020-04-30
タイトル
タイトル Second/foreign Language Literacy in Content integrated Instructions across Contexts
言語 en
言語
言語 eng
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 Content-based instruction (CBI)
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 Content and language integrated learning (CLIL)
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 Language literacy development across context
資源タイプ
資源タイプ識別子 http://purl.org/coar/resource_type/c_6501
資源タイプ departmental bulletin paper
雑誌書誌ID
収録物識別子タイプ NCID
収録物識別子 AN10457429
ページ属性
内容記述タイプ Other
内容記述 P
著者 李, 世恩

× 李, 世恩

ja 李, 世恩

ja-Kana リ, セウン

en LEE, Saeun


Search repository
記事種別(日)
内容記述タイプ Other
内容記述 論文
言語 ja
記事種別(日)
内容記述タイプ Other
内容記述 Article
言語 en
抄録(日)
内容記述タイプ Abstract
内容記述 Learning a language cannot be isolated from involving any type of content information because “language mediates ideas, thoughts, and values to learn” (Bui & Truong, 2015, p. 91). Language is used to deliver one’s thoughts as a mediator to communicate with others. Many language learners are learning new content as a tool for introducing a new language and language learning is inseparable from the meanings (content) it conveys (Llinares, 2015). This paper contains a literature review on second/foreign language literacy and content integrated learning across various contexts. In this study, literacy development in a second/foreign language education field can be defined as developing an ability to use a second/foreign language, linguistic knowledge of the language, and the ability to interpret and evaluate a wide variety of discourse in written texts, symbols or signs (Leimbigler, 2014). In this respect, integrating a variety of content knowledge in second/foreign language literacy education result in improving meaningful content knowledge along with developing multiple components of language and literacy skills to use as a vehicle of communication.
言語 en
書誌情報 ja : 宮崎公立大学人文学部紀要
en : Bulletin of Miyazaki Municipal University Faculty of Humanities

巻 27, 号 1, p. 245-269, 発行日 2020-03-06
表示順
内容記述タイプ Other
内容記述 15
ISSN
収録物識別子タイプ ISSN
収録物識別子 13403613
戻る
0
views
See details
Views

Versions

Ver.1 2023-06-19 07:28:27.149655
Show All versions

Share

Mendeley Twitter Facebook Print Addthis

Cite as

エクスポート

OAI-PMH
  • OAI-PMH JPCOAR 2.0
  • OAI-PMH JPCOAR 1.0
  • OAI-PMH DublinCore
  • OAI-PMH DDI
Other Formats
  • JSON
  • BIBTEX

Confirm


Powered by WEKO3


Powered by WEKO3